ACRYLIC LIPSTICK HOLDER/ORGANIZER

29 January 2013



Goedemorgen dames!
Als jullie ook zo'n grote lippenstift liefhebber zijn als ik, dan heb ik groot nieuws voor jullie. Ik geloof dat Kruidvat een paar weken terug acryl lippenstift houders verkochten. Mijn lieve moeder wist dat ik er graag een wilde en dat ik er naar zocht. Douglas ( mijn lievelingswinkel) verkoopt ze ook maar daar passen maar een paar lippenstiften in. Degene die Kruidvat verkoopt passen wel 26 lippenstiften in! Ik geloof dat het rond de 8 á 9 euro kostte. Het was in ieder geval veel goedkoper dan die van Douglas. die is namelijk 23,-. Als demonstratie heb ik er een paar lippenstiften in gedaan zodat jullie het kunnen zien.


Het enige minpunt aan deze houder is dat de vakken aan de andere kant te groot zijn voor mijn lippenstiften. Ik zet mijn kabuki kwast daar en dat past precies.Ik hoop dat jullie het snel kunnen kopen want deze houders zijn heel snel uitverkocht. Als je het hebt gemist hoef je je geen zorgen te maken, want Kruidvat komt vaker terug met deze lippenstift houder.





Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.