LOVE AT FIRST SIGHT ❤ ❥

21 February 2013


// Kennen jullie dat gevoel dat je krijgt wanneer je verliefd bent? Het is alsof je niet kan stoppen met denken aan die persoon. Je hele dag bestaat uit denken en dagdromen aan die ene speciale iemand.

Ik denk dat ik verliefd ben.. Verliefd op deze ongelofelijke, prachtige killa schoenen !
❣!
Ik moet ze hebben! Ik heb een zwak voor goud maar zilver vind ik ook helemaal prima.


Spreek jullie later


Do you know that feeling that you get when you're in love? It's like you can't stop thinking about that person. Your entire day is about thinking, daydreaming about that one special someone.

I think I'm in love.. In love with these awesome amazing gorgeous killa shoes !❣!
I need to have them! I have a weakness for gold but silver is also just fine with me.


Talk to you later



Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.