HOME ALONE

07 October 2013

//Shirt from Vero Moda//
Hey blog, hoe is jouw dag? Ik ben vandaag vrij van school dus ik zit hier thuis te niksen. Mijn vriendinnen hebben allemaal school :(. Het is zoo saai en stil hier. Ik ben zonet naar de Vero Moda geweest met mijn mamskie en we hebben vis gegeten. Zij nam haring (zoals altijd) en ik nam kibbeling. Kan je geloven dat ik helemaal niks heb gekocht! Ik voel me zo leeg ahaha, Ik wil shoppen! Ik heb gewoon het gevoel dat ik niks wil doen. Ben echt een luilak. In ieder geval, ik wilde vandaag wat foto's maken van mijn outfit, maar daar heb ik een derde hand voor nodig. Ik vraag morgen mijn zus of ze foto's wilt maken.

Geniet van jullie fantastische leven, ik ga nu door met doen wat ik deed. Niks doen :/

Hi blog, how is your day? I don't have school today so I'm just sitting at home doing nothing. It's so boorriiing and quiet. I went to Vero Moda with my momma and then we went and eat some fish. I didn't bought anything, can you believe that! I feel so empty ahaha, I want to shop! I just don't feel like doing anything. Anyways, I wanted to take some outfit pictures but I need a third hand. I'm going to ask my sister tomorrow to take some pics.

Enjoy your awesome life, I'm going to continue with doing nothing :/

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.