ICON

30 October 2015




Hi loves, Today we had our typical Dutch weather, but that's okay. I only love rain when I have to study and today was a day full of learning. For the past few weeks my wardrobe only consist of black, white and grey. I love the simplicity of these neutral colors. Eventhough I'm wearing a pretty simple outfit, it all just look really neat. Speaking about fashion. When I shop for clothing I love to go to stores and really see the pieces. Everything looks perfect online, but it can always be a total different thing when it actually arrives at your door. Don't get me wrong. I do shop online, but only on certain products. Most of the items that I buy online are from trustworty shops like zalando.com, vente-exclusive.com. I like to order shoes, sunglasses, watches and even bags on these websites. So when I saw a brand that was new to me, called Giorgio Costa, I thought that it was worth to get something. I loved a lot of the pieces that they where selling which I will be showing you soon so keep a look out for that!

Hey hey, vandaag hadden we een typisch Nederlands weertje, maar dat maakt niet uit. Ik vind het niet erg als het regent. Zolang het maar gebeurd wanneer ik moet studeren en vandaag heb ik de hele dag moeten leren dus jeej voor regen haha. De afgelopen weken bestaat mijn kledingkast uit zwarte, witte en grijze kledingkeuzes. Ik hou van de simpliciteit van deze neutrale kleuren. Hoewel ik vandaag een nogal simpele outfit aan heb, ziet het er toch netjes uit. Nu we toch praten op het modegebied. Wanneer ik winkel voor kleding ga ik het liefst naar de winkel om de items in het echt te zien. Online ziet alles er altijd perfect uit, maar kan het een totaal ander iets zijn wanneer het thuis bezorgd wordt. begrijp me niet verkeerd. Ik shop wel online, maar dan op bepaalde producten. De meeste items dat ik online kom zijn van betrouwbare webshops zoals zalando.comvente-exclusive.com. Ik bestel graag schoenen, zonnebrillen, horloges and soms zelfs tassen op deze websites. Toen ik de merk op één van deze websites tegen kwam, genaamd Giorgio Costa, vond ik het wel de moeite waard om iets ervan te halen. Ik zag echter best veel tassen dat ik leuk vond dus ik heb misschien een beetje te veel uitgeleefd. Ik ga ze jullie binnenkort laten zien dus hou de blog in de gaten!

THE LOOK
SWEATER: MANGO
JEANS: MANGO
SNEAKERS: JOHN GALLIANO
EARRINGS: SWAROVSKI
WATCH: GALLIANO

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.