VILANOVA I LA GELTRÚ, SPAIN

LA RAMBLA

26 July 2016





 Hi blog,

We just arrived home after a full day walking around. We explored a lot of places in Vilanova i la Gelrú. It is such a cute and fun town. I really recommend you all to stop by whenever you're in Spain. We went to the café/restaurant as before.  Even though most of the locals did not speak English, they tried there hardest to be understandable through their own language and sign language. I personally love that about Spain. People here are so sweet to help a stranger out. So far I have not encountered any weird stuff. The only ''problem'' ( if you can call that a problem) that I had was people actually thinking I was Spanish, so they sometimes got frustrated with me, when I did not replied back. But I found a solution for that. Once I'm back in Holland I will be doing a minor Spanish, to learn the language. I cannot wait! I think that I will watch a movie now with my little brother.

Ciao!

Hey Blog,

We zijn net weer thuis gearriveerd na een lange dag vol wandelen. we hebben veel plekken bezocht in Vilanova i la Geltrú. Het is zo'n leuke en schattige stadje. Ik raad het jullie echt aan om deze plek te bezoeken wanneer jullie in Spanje zijn. We zijn weer naar hetzelfde café/restaurant gegaan als voorheen. Ondanks dat de locale bewoners amper Engels spreken, is het zo mooi om te zien dat ze zichzelf toch duidelijk proberen te maken in hun eigen taal en door middel van handgebaren. Dat is ook één van de redenen waarom ik zo van Spanje houd. De mensen hier zijn zo vriendelijk tegen vreemdelingen. Tot zo ver heb ik persoonlijk nog niks naars meegemaakt ( houden zo!). Het enige ''probleem'' ( als je het een probleem kan noemen) dat ik had was dat mensen mij als één van hun aanzagen, een Spanjaard, waardoor zijn hele gesprekken met mij hielden. Ik kon daar niet op terug reageren, wat hun soms frustreerden. Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden. Zodra ik terug in Nederland ben en weer begin met de studie, volg ik daarbij de minor Spaans, zodat ik de Spaanse taal machtig word. Ik kan daar echt niet op wachten! Ik denk dat ik nu een filmpje ga kijken samen met mijn kleine broertje.

ciao!

THE LOOK

TOP: VERO MODA
SHORTS: ZARA
BAG: ALEXANDER WANG
SANDALS: INUOVO
SUNGLASSES: VALENTINO
EARRINGS: ZARA
BRACELET: PANDORA




Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.