VILANOVA I LA GELTRÚ, SPAIN

RALUY

17 July 2016










It seems as if I go to the circus, everytime I'm abroad. It's not intentionally planned or whatsoever. We saw that there was going to be a circus in town and because I just really love the circus, I had to go and visit it. The best one I've ever visited was three years ago in St. Tropez (click here for that post). They where so good. These circus acts where more acrobatic and humoristic. It's time to pack now. I'm going to Tarragona tomorrow.  Can't wait to go back there. Tarragona has a beautifull Roman history. Have a lovely evening!

Ciao!

Het lijkt alsof ik iedere keer naar het circus ga wanneer ik in het buitenland ben. Dit tripje was niet gepland. We zagen dat er een circus in de stad zou komen en omdat ik ( en de rest) gek zijn op het circus, moesten we het bezoeken. De beste circus die ik ooit heb bezocht was die van drie jaar geleden in St. Tropez. (klik hier voor die post). Zij waren zo goed. Deze circusacts bestonden meer uit acrobatische voorstellingen en waren voornamelijk grappig van aard. Het is nu tijd om in te pakken. Ik vertrek morgen naar Tarragona. Ik kan niet wachten om daar weer terug te zijn. Tarragona heeft een prachtige Romeinse geschiedenis. Mocht je in de buurt zijn dan is het zeker een bezoekje waard! Ik wens jullie een fantastische avond!


Ciao!

THE LOOK

OFF THE SHOULDER SHIRT: ZARA
SHORTS: VERO MODA
SANDALS: INUOVO

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.