VILANOVA I LA GELTRÚ, SPAIN

FERIA Y CHURROS

08 August 2016




Last year I searched every little corner of Catalunya to find some churros, but with no succes. So this year I had a do-over and with succes. I got a lot of different churros. The classic ones as well as a big one with créme in it. That one was so good! Whenever there is a fair at home ( in Holland) I like to go there. I think they're fun and cozy (most importantly is because they have cotton candy). So there was no excuse to visit this one when I was in Spain. I bought some fun stuff there that I was looking for. 


Vorig jaar heb ik zo wat in elke hoek van Catalonië gezocht naar churros. Helaas zonder enig succes. Dus dit jaar heb ik mijn kans gepakt om opnieuw te zoeken naar de beruchte churros. Het was me gelukt. Op de kermis heb ik een aantal verschillende churros gehaald. Zowel de klassieke als een hele grote met créme erin. Die was echt heel erg lekker. Wanneer er ergens in de buurt waar ik woon een kermis is, ga ik er graag heen. Ik vind ze leuk en gezellig ( en het belangrijkste is natuurlijk dat er suikerspin. Voordat we naar de kermis gingen met z'


THE LOOK

TOP: BOUGHT AT A SPANISH MARKET
SHORTS: ZARA
SANDALS: INUOVO
BRACELET: PANDORA
SUNGLASSES: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)
BAG: ZARA
EARRINGS: ZARA (SIMILAR HERE)
RING: BOUGHT AT A SPANISH MARKET

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.