VALENCIA, SPAIN

FRECKLES & ICECREAM

02 August 2016


Hi loves,

We arrived in Valencia this morning and the first thing that I ALWAYS need is some icecream. If you only knew how much I love icecream. I haven't seen muich of the place yet. Valencia is really big and I won't be long here to see it all. So that's a good reason to come back again. I have looked everywhere in Catalunya for the perfect vacation hat and beachbag, but with no luck. So I am determined to find it here. Wish me luck!

Hey schatten,

We zijn vanmorgen gearriveerd in Valerncia and het eerste dat Madam nodig had was natuurlijk heel veel ijs. Je moest eens weten hoe gek ik ben op ijs. Ik heb tot nu toe niet veel gezien van de stad. Valencia is echt onwijs groot en ik zal hier niet lang zijn om de plek is goed te verkennen. Dat maakt het natuurlijk een goede reden om weer terug te komen. Ik heb overal gezocht naar de perfecte vakantiehoed en strandtas. Echter zonder enig geluk. Ik ben daarom vastberaden om ze hier te vinden. Wens me succes!

THE LOOK

BLOUSE: VERO MODA
SHORTS: VERO MODA
BRACELET: PANDORA
RING: BOUGHT AT A SPANISH MARKET
BAG: ALEXANDER WANG
SUNGLASSES: VALENTINO

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.