CUBELLES, SPAIN

KARTING

05 August 2016




 Good morning loves!

As I told you two days ago, I was finally going to kart. It was soo much fun. I really recommend you to do it. I hope that I can do it again when I'm in The Netherlands. I'm going to be very busy with University, but I must also think about doing some fun for a change. When it comes to studying, I'm the biggest nerd. But I should be. We live in a ''man's world'' so I must become better. I wish you a very beautifull day. I'm going to have breakfast and then I will probably go to the Rambla again. I saw that there would be a fair.

-XxX-


Goedemorgen schatten!

Zoals ik jullie twee dagen geleden al had verteld, was het gisteren eindelijk zo ver. Ik ging karten! Het was zo ontzettend leuk. Ik raad het jullie van harte aan. Ik hoop dat ik het nog een keer kan doen wanneer ik terug in Nederland ben. Ik zou het aankomend studiejaar ontzettend druk hebben op de Universiteit. Maar ik moet ook is een keer wat leuks doen voor de verandering. Wanneer het op studeren aankomt ben ik echt de grootste 'nerd'. Maar dat moet ook. We leven in een ''mannenwereld'', dus ik moet beter zijn en worden. Ik wens jullie een hele fijne dag. Ik ga even ontbijten en waarschijnlijk weer naar de Rambla. Ik zag dat er een kermis is.

-XxX-
THE LOOK

T-SHIRT: ZARA (SIMILAR HERE)
SHORTS: ZARA (SIMILAR HERE AND HERE)
BAG: ZARA
SANDALS:INUOVO
BRACELET: PANDORA
ANKELBRACELET: BOUGHT IN VALENCIA ( Ale-Hop)
SUNGLASSES: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)




Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.