CUBELLES, SPAIN

RACER 

05 August 2016


I guess that my feet are stuck on these sandals, but who cares. They are so beautiful. I brought a couple of shoes with me on this trip but I just can't put these a side. They sparkle whenever the light catches them. Another thing that is like second skin is my pandora bracelet. To me it's not just a bracelet but a reflexion of me. I don't have a lot of charms on it yet, but I'm not a person to just go and buy charms. They need to have a meaning. A caption of a memory you might say. Today was a fun day, I think that I'm just going to the beach for a while and relax under the sun.

Enjoy your day!

-WZ-

Ik denk dat mijn voeten vastgeplakt zijn aan deze sandalen, maar wat boeit dat. Ze zijn zo mooi. Ik heb een paar schoenen meegenomen voor de reis, maar ik kan deze maar niet opzij leggen. ze glinsteren wanneer de licht erop schijnt. Een ander ding wat net als tweede huid aanvoelt is mijn pandora armband. Voor mij is het niet zomaar een armband maar een reflexie van wie ik ben. Ik heb er nog niet veel charms op, maar dat komt omdat ik niet een persoon ben die zomaar charms koop. Ze moeten een betekenis voor me hebben. Een herinnering zijn. Vandaag was een leuke dag. Ik denk dat ik zodadelijk even naar het strand ga en relaxen onder de zon. 

Geniet van jullie dag!

-WZ-

THE LOOK

T-SHIRT: ZARA
SHORTS: ZARA
SANDALS: INUOVO
BRACELET: PANDORA
EARRINGS: ZARA
SUNGLASSES: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)
ANKLEBRACELET: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)






Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.