CUBELLES, SPAIN

VILALAUREN

03 August 2016





Hi blog,

We've heard about a place called Villa Lauren, where we could do fun activities such as bowling and karting. We decided to go bowling today and do karting tomorrow. I am really excited about that. Ever since I was little I loved racing. I remember getting a steering wheel that would connect to my Nitendo. I loved that thing so much. The sun has been shining the entire month, which was pretty nice. But I was so smart enough to fall a sleep under the sun, as happend to me a couple times before. My whole back and chest area are burnt. It hurts a lot. That's why I went to Zara to buy a couple of soft and thin loose t-shirts. I have to admit that it isn't the best quality, but I also wasn't expecting that due to the low pricing ( basic t-shirts are around €5,00)

It is time to get ready, because we're going out to dinner now, Speak to you soon!

Hey blog,

We hoorden van lokale bewoners dat er een plaats in de buurt is, genaamd Vila lauren, waar je leuke activiteiten kunt doen. Zoals bowlen en karten. We besloten om vandaag te bowlen en om morgen te karten. Ik kan niet wachten om te karten. Sinds ik klein was, ben ik al gek op racen. Ik herinner me nog dat ik een stuur kreeg dat verbonden kon worden aan mijn Nitento. Ik was gek op dat ding. Het is hier al de hele maand ontzettend lekker weer. En zoals me al een paar keer is overkomen, viel ik in slaap onder de zon. Mijn hele rug en hals zijn verbrand. Ik heb daarom even snel een paar zachte, maar dunne en losse t-shirts gehaald bij de Zara. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet gemaakt is van de beste materiaal, maar dat had ik ook niet verwacht voor zo'n lage prijs ( ik geloof dat het €5,00 koste)    


Het is tijd om me klaar te maken. We gaan uiteten. Spreek je snel!

THE LOOK

HAT: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)
T-SHIRT: ZARA
SHORTS: ONLY (OLD)
BAG: ZARA
SANDALS: INUOVO
ANKLEBRACELET: BOUGHT IN VALENCIA ( Ale-Hop)
SUNGLASSES: BOUGHT IN VALENCIA (Ale-Hop)
RING:  BOUGHT AT A SPANISH MARKET
BRACELET: PANDORA




Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.