BREAKFAST

17 October 2016

Scrambled eggs á là Vogue. Delicious!
Good morning!

How was your weekend? Mine was full of studying and watching the new episodes of The Flash, Arrow, Gotham and Legends of tomorrow. I love Marvel series ever since I was little. You have no idea how obsessed I was with Superman and Batman (actually I still am haha). I have a lecture later on the day so I'm starting my morning with some nice breakfast, tea and catching up with some blogs that I follow. Speaking of following, I'm on Bloglovin. Check that out and follow (click here). That way it's easy to find out when a new blogpost is up. They also have an app, so you can download it and check blogs out on your Iphone. It's worth to check out!  I'm going to get ready to shoot for the blog. 
I will check in later on, maybe on University. So stop by every now and then.

Ciao!

Goedemorgen!

Hoe was jouw weekend? De mijne was vol met studeren en nieuwe afleveringen kijken van The Flash, Arrow, Gotham en Legends of tomorrow. Ik hou van Marvel series sinds ik een klein meisje was. Je hebt geen idee hoe gek ik van Superman en Batman was (eigenlijk nog steeds haha). Ik heb vanmiddag college, dus begin ik mijn ochtend rustig met een lekker ontbijtje, thee en lees ik een paar blogs die ik volg. Over volgen gesproken. Ik ben ook op Bloglovin en ik zou het tof vinden als je mijn blog daar wilt volgen (klik hier). Bloglovin is een ontzettend handige tool om up to date te zijn met de nieuwste blogpost. Ze hebben ook een app die je kan downloaden op je Iphone. Het is een kijkje waard! Ik ga me nu klaarmaken om te shooten voor de blog.
Ik check later in, misschien wel op de universiteit. Kom dus af en toe langs op de blog.

Ciao!


Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.