Rhenen, Netherlands

FASHIONTIME AT THE ZOO

02 October 2016




Hi blog,

Happy October! I'm starting the month October with some throwbacks. Before CHIRIQUE I had another blog. But I closed that one. I will tell you why when I'm ready for that (no worries, It ain't a big deal). I started that blog in december 2011 so I still have tons of pictures/memories of that. That is why I thought that it would be fun to show them here next now and then. A little throwback to the good old days. If you're a regular visitar than you probably know my love for animals and how much I love to go to the zoo (even though I have a strong opinion about keeping wild animals in cages). These pictures where taken on the 7th of June 2012. That's a long time ago. But to be quite frank, I think that I haven't changed at all. I was 19 at the time. What do you think? Besides my love of changing my hair, do you think that I've changed?

Hey Blog,

Happy oktober! Ik heb besloten om de maand oktober te starten met wat throwbacks. Voordat ik CHIRIQUE had, had ik een andere blog, maar die heb ik gesloten. De reden daarvoor vertel ik wel een keer als ik daar klaar voor ben (geen zorgen, het is niet iets ernstigs). Ik begon die blog in december 2011 en ik heb daar dus ontzettend veel foto's/herinneringen van. Dat zette me aan het denken en ik vond het wel een leuk idee om ze af en te hier op de blog te posten. Een throwback naar de goede oude tijd. Als je een vaste bezoeker bent van de blog dan weet je dat ik ontzettend veel van dieren hou en graag dierentuinen bezoek (al heb ik wel een sterke mening als het op wilde dieren in kooien houden aankomt). Deze foto's zijn genomen op 7 junie 2012. Dat is echt een hele lange tijd geleden. Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat ik amper veranderd ben. Ik was 19 toentertijd. Maar wat denken jullie? Naast mijn liefde voor het veranderen van haarkleur, vinden jullie dat ik veranderd ben? 

THE LOOK
BLOUSE: ELLE
BLAZER: H&M
PANTD: H&M
HEELS: STEVE MADDEN
JEWELRY: OWLRING (LUCARDI) EARRINGS (SIRADO)
WATCH: VINTAGE

            








Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.