PATCHES

31 October 2016


Good night already!

Here's a preview for tomorrow's post. It actually should've been online today, but I had a full day of University and when I finally came home I was so tired. I did got to eat some amazing sushi! I'm still reading some cases for tomorrow's lecture while listening to some music. I'm recently really liking Lil Mix. I never listened to that kind of music, but I think that they are really dope. Before wishing you all a good night, I just want to let you know that I'm on Instagram, so if you would like to see more of me that you don't see on the blog than go and follow @chirique.

Sleep well to all my European readers and good morning to the rest of the world!

-WZ- 

Goedenacht al weer!

Hier is een preview voor de post van morgen. Het had eigenlijk vandaag al online moeten zijn, maar ik had de hele dag colleges en toen ik eindelijk thuis was was ik zo moe. Een hoogtepunt van vandaag was dat ik heerlijke sushi heb gegeten! Ik ben nu nog even wat zaken aan het lezen voor de les voor morgen en wat muziek aan het luisteren. Ik luister recentelijk naar Lil Mix. Ik was voorheen nooit echt geïnteresseerd in dat soort muziek, maar ik vind ze eigenlijk best leuk. Voordat ik jullie een fijne avond wens, wil ik jullie laten weten dat ik op Instagram ben, dus mochten jullie meer van me willen zien dat jullie niet op de blog te zien krijgen volg me dan @chirique.

Slaap lekker mijn Europese lezers en goede morgen tegen de rest van de wereld!

-WZ-  

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.