WRAPS

26 November 2016

Hey hey,

My Saturday has been pretty okay so far. I already had breakfast, but right now I'm going to enjoy some wraps with fish in it. It's really good and healthy. Although I must confess, dough gives me stomach pains whenever I eat it. After this, I need to get back to learning. I have exams next week and the week after. Wish me luck!
BTW, I'm really curious but do you all participate with the black friday madness?

Kisses,

-WZ-

//Hey hey,

Mijn zaterdag is best wel okay tot nu toe. Ik heb in de ochtend lekker ontbeten en ik ga wat viswraps eten. Ze zijn echt erg lekker en gezond. Alhoewel ik eerlijk moet toegeven, dat deeg mij altijd buikpijn geeft wanneer ik het eet. Na dit lekkernij, moet ik weer aan de slag met leren. Ik heb zoveel deadlines volgende week en tentamens en de week erna weer tentamens. Wens me succes!

Trouwens, ik ben best nieuwsgierig, maar doen jullie ook mee met de black friday waanzin?


Kusjes,

-WZ-//

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.