CHRISTMAS DINNER

22 December 2016


Hi blog,

It's been a hot minute since my last post, but I'm back. I've been really busy with lots of projects, but I have finally two weeks off of Uni!! (well, I do need to make to papers, but at least I don't have to wake up at 6 every day). Yesterday I had a Christmas dinner and the food was just AMAIII-zing. I don't celebrate this holiday whatsoever, but if I get invited for some delicious food, I'm the last person that would decline such an invitation. For those who
actually do celebrate I want to wish you a merry merry Christmas or CHanukah! Here are some snaps I took from the food. This wasn't everything. There where a lot more other good stuff.

Ciao!

// Hey blog,

Het is een tijdje sinds ik voor het laast heb gepost, maar ik ben terug! Ik heb het ontzettend druk gehad op de Uni met zoveel projecten. Maar gelukkig hebben we nu kerstvakantie!!! Gisteren had ik een kerstetentje en het eten was echt geweldig. Ik vier persoonlijk geen kerst, maar als ik uitgenodigd wordt voor een etentje met heerlijk eten dan ben ik de laatste die zo'n uitnodiging weigert. Voor degene die wel kerst vieren of Chanoeka dan wens ik jullie prettige feestdagen toe!! Hier zijn wat foto's die ik heb gemaakt van het eten.  Dit was niet alles. Er was nog veel meer lekkers.

Ciao!//










Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.