VIBE/MOOD

03 December 2016


Hey hey,

I thought it would be fun to introduce a new 'category' here on the blog. I'm still not sure if I should call it 'VIBE' or 'MOOD', but it's basically an expresison of how I'm feeling at the moment through images. The last month or so was really difficult for me.
I've experienced 'life' to the fullest as many of us do from time to time. I've lost my great-grandmother, friends, it's been really thuff on Uni, but then again, I also gained some new friends. I'm now just trying to reconnect with meself and what makes it difficult is that I just cannot seem to find the time to just breath out. So after my exam on Tuesday I've decided to just focus on me for a change. I'm already busy with accepting and letting go of people who only wants you to be there for them but when it's the other way around it's an absolute no-go for them. I only want positivity in my life so I've decided that I shouldn't be scared of change. I can't make someone care, the way I care about persons. 

Enjoy your weekend babes! Send me some positive energy for my exam on Tuesday!

//Hey hey,

Ik dacht dat het wel een leuk idee was om een nieuwe 'categorie' te introduceren hier op de blog. Ik ben nog steeds niet overtuigd of ik het 'VIBE' of 'MOOD' moet noemen, maar waar de categorie omdraait is een expressie van hoe ik me op een bepaald moment voel via plaatjes. De laatste maand was best zwaar voor me. Ik heb het 'leven' als het ware ervaren zoals velen zoals jullie dat ervaren. Ik heb mijn overgrootmoeder verloren, vrienden verloren en daarbovenop valt de studie ook zwaar. Maar daartegenover heb ik ook weer wat nieuwe mensen vrienden mogen noemen. Ik probeer nu weer in touch te raken met mezelf maar dat gaat nogal moeizaam, omdat ik nergens de tijd kan halen om even uit te ademen. Ik heb besloten om na mijn tentamen op dinsdag te focussen op mezelf voor de verandering. Ik ben al bezig met het accepteren en loslaten van mensen die willen dat je er alleen maar voor hun bent, maar wanneer ik iemand nodig heb dan is dat te veel gevraagd. Dat is mijns inziens niet echte vriendschap. Ik wil alleen positiviteit in mijn leven, dus heb ik besloten dat verandering niet eng is. Ik kan iemand niet dwingen om te geven om anderen, zoals ik geef om anderen. 

Geniet van jullie weekend babes! Stuur wat positieve energy deze kant op voor mijn examen op dinsdag!//

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.