Rotterdam, The Netherlands

FIRST TIME FLYING!

24 January 2017


Images I took over Rotterdam. What a beautiful city
Hey guys,

I just got my first exam and I should actually start studying for my next one, but I wanted to talk to you first about my weekend. As I've said on Instagram and in a previous post I went away with my family this weekend. I went to Rotterdam to do some activities. One of them was flying (as a passenger, not literally) My siblings and I had never flied before so it was pretty exciting.

I thought that I would be scared, but I wasn't actually. I've heard a lot of stories about how scary flying is, but to be honest it really felt amazing. I never knew how beautiful Holland actually is. We went to Rotterdam - The Hague airport and flew over Rotterdam and Utrecht. Here are some of the images that I took. More is yet to come, so check the blog regularly!

//Hey iedereen,

Ik heb mijn eerste tentamen vandaag achter de rug en ik moet eigenlijk snel beginnen met leren voor mijn volgende tentamen, maar ik wilde jullie even vertellen wat ik nu eigenlijk gedaan heb dit weekend. Op Instagram en in een eerdere post had ik verteld dat ik dit weekend weg ging met mijn familie. Ik ben dit weekend naar Rotterdam gegaan om wat activiteiten te doen. Een daarvan was vliegen (als een passagier, niet letterlijk). Mijn broertjes, zus en ik hebben nog nooit eerder gevlogen dus het was best spannend. Ik dacht dat het eng zou zijn, maar dat was het eigenlijk niet. Ik heb zo veel verhalen gehoord over hoe eng vliegen wel niet is, maar om eerlijk te zijn was het fantastisch. Ik heb nooit geweten hoe mooi Nederland eigenlijk is. We vertrokken vanaf vliegveld Rotterdam - Den Haag en vlogen over Rotterdam en Utrecht. Hier zijn een paar foto's die ik heb genomen. Meer komt er snel aan, dus hou de site in de gaten!

So much green!

Taking it all in. It was truly magical.

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.