ROTTERDAM, THE NETHERLANDS

HOTEL MAINPORT

07 February 2017



Hello darlings,

My Rotterdam diary was supposed to continue on friday of last week, but do to personal circumstances I will continue this week. During my time in Rotterdam I stayed at a five star hotel called Mainport. The room was incredible and I really loved the Asian sfeer of the room. It felt really relaxed. Speaking of Asia, I went to the movie, The Great Wall, and I loved it. It was so good! Eventhough Matt Damon is such an amazing actor, I really enjoyed the Asian actors. They where incredible. Such a good cast in general. The Spanish actor was a good addition as well to add some humor in the film. I won't tell you anything about the movie, since I don't like that meself. So see the movie for yourself and let me know what you think of it! Anyway, going back to my stay at Mainport.
 As a person who can literally fall a sleep everywhere, I don't think that I'm the right person to give you a good review of the bed, but I can tell you that I slept like a baby lama. I had a good night sleep haha. Now in live, there are some two things that are really important to me. Sleep and food. Now on the sleeping part they succeeded, but the food was disgusting. It wasn't good at all. I will go in depht about that part tomorrow, because it's getting late and everytime I talk about food I get hungry. For now, here are some snaps taken in my room.

Speak to you tomorrow!

- WZ-

'' Hallo lievelingen,

Mijn Rotterdam verslagen zouden eigenlijk vorige week vrijdag verdag gaan, maar door persoonlijke omstandigheden ging dat niet door en gaan we deze week ermee door. Tijdens mijn tijd in Rotterdam verbleef ik in een vijfsterrenhotel genaamd Mainport. Mijn kamer was fantastisch en ik vond de Aziatische sfeer van de kamer geweldig. Het voelde erg rustgevend. Over Azië gesproken, ik ben naar de film gegaan, The Great Wall, en het is echt een goede film! Alhoewel Matt Damon een ontzettend goede acteur is, moet ik eerlijk bekennen dat ik genoten heb van de Aziatische acteurs. Ze waren geweldig. Wat een goede cast. De Spaanse acteur was ook een goede aanvulling om wat humor te leveren in de film. Ik zal niets verklappen, want persoonlijk hou ik daar ook niet van. Zie de film maar zelf en laat me weten wat je ervan vond!
Even terug naar mijn verblijf in Mainport. Als een persoon die letterlijk overal in slaap kan vallen, denk ik dat ik niet de juiste persoon ben om een goede review te geven over hun bedden. Ik kan je wel vertellen dat ik geslapen heb als een baby lama. Ik had een goede nachtrust gehad haha. In het leven zijn er twee dingen die erg belangrijk voor me zijn. Slapen en eten. Voor het slaapgedeelte heeft het hotel hoog gescoord, maar voor het voedselgedeelte zijn ze zwaar gezakt. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat het voedsel walgelijk was. Het was echt niet goed. Ik ga hier morgen verder op in, want het begint laat te worden. Voor nu toon ik jullie hier was snaps die we genomen hebben.

Tot morgen!

-WZ-''


SHOP THE LOOK
TOP: ZARA
JEANS: ONLY
SNEAKERS: ZARA (HERE)
CHOKER: ZARA
RING: DIAMOND POINT
BRACELET: PANDORA
EARRINGS: SWAROVSKI
NAILPOLISH: CHANEL ''MYTHIQUE 512''
MAKEUP: MAYBELLINE
HAIR: GARNIER





Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.