ROTTERDAM, THE NETHERLANDS

WELCOME SPRING - SPIDO ROTTERDAM

28 March 2017



Hello Hello!!

I AM BACK! I've been so caught up with Uni that I didn't had time to sit and just check in properly, so hi! Did you all noticed the weather!? It was awesome today. My younger brother and I went outside to take a walk and than shoot some pictures for the blog. As you know I went to Paris a couple weeks ago ( and before that to Rotterdam), but I didn't finish my Rotterdam Diaries. I thought that I could show you some today and tomorrow give you some snaps from one of my favorite cities in the world, Paris.
So when I was in Rotterdam, we went in the Spido. The Spido is a big boat that allows you to see a lot of Rotterdam's glory. From where I stood in the Spido (sounds so weird haha) I had an amazing view to look at the SSRotterdam. There is always something so liberating when you are in the water or in a boat. I love that feeling. Speaking about feelings, I feel really tired now. So I'm guess that I'm going to watch a movie, eventhough I need to read a lot for Uni, and after that go to bed. I will talk to you tommorrow!

Ciao!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey Hey,

IK BEN TERUG! Ik was zo druk met Uni dat ik helemaal geen tijd had om even te zitten en jullie updaten, dus hey! Trouwens, hebben jullie het weer vandaag gezien!? Het was zo lekker vandaag. Mijn broertje en ik zijn lekker naar buiten gegaan, hebben van het weer genoten en hebben foto's genomen voor de blog. Zoals jullie wellicht weten, was ik een paar weken geleden naar Parijs gegaan ( en daarvoor naar Rotterdam), maar ik had mijn Rotterdam series nog niet afgemaakt. Ik vond het daarom wel een goed plan om vandaag wat te laten zien van wat ik onder meer in Rotterdam had gedaan en morgen wat van Parijs. Een leuke afwisseling toch? Toen ik in Rotterdam was, zijn we met z'n allen in de Spido gegaan. De Spido is een grote boot die over het kanaal vaart en je zo veel van Rotterdam's glorie ziet. Vanaf waar ik stond had ik een geweldig zicht naar de SSRotterdam. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me altijd zo bevrijdend wanneer ik in het water ben of er juist op vaar. Ik hou van dat gevoel. Over gevoelens gesproken, ik voel me echt ontzettend moe. Ben ook sinds 05:00 uur op. Ik denk dat ik nu even een film ga kijken, al moet ik heel veel lezen voor morgen, en daarna ga ik naar bed. Ik spreek jullie morgen!

Ciao!

SHOP THE LOOK
COAT: ZARA
SHIRT: ZARA
JEANS: ONLY
SNEAKERS: ZARA 
BAG: PORSCHE DESIGN
EARRINGS: SWAROVSKI
BRACELET: PANDORA MOMENTS
NAILPOLISH: CHANEL 'MYTHIQUE 512'
LIPSTICK: RIMMEL 'NAUGHTY NUDE 700'



Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.