PALAVAS-LES-FLOTS, FRANCE

BREATH IN THE SEA

10 August 2017


I always say that whenever I need to take a breath, there is no better place than getting in the sea or
ocean. I’m completely in my element whenever I dive in to a wave. There is something magical about the sound of the sea, the feeling of a wild wave and just being one with the water.
And whenever I need to clear my mind there is no better place to do it than in the mountains. Maybe it’s because of my Mediterranean roots or the fact that I’m a Capricorn, but there is no liberating feeling than swimming in the Mediterranean Sea.  I’m curious, where do you go and what do you do to clear your mind?
Let me know in the comments!

Love,
-WZ-

Ik zeg altijd dat wanneer ik eens naar adem snak, er geen betere plaats is om dat te doen dan in de zee of oceaan. Ik ben helemaal in mijn element wanneer ik in een golf duik. Er is iets magisch aan het geluid van de zee, het gevoel van een wilde golf en gewoon één zijn met het water. En wanneer ik mijn hoofd eens leeg moet maken is er geen betere plaats om dat te doen dan in de bergen. Misschien ligt het aan mijn Mediterraanse roots of aan het feit dat ik een Steenbok ben, maar er is gewoon geen bevrijdend gevoel voor mij dan zwemmen in de Mediterraanse zee. Ik ben nieuwsgierig, waar gaan jullie heen en wat doen jullie om jullie hoofd te legen of om eens goed na te denken?
Laat het me weten in de comments!

Liefs,

-WZ-


SHOP THE LOOK

DRESS: C&A
BANGLE: FOSSIL
BRACELET: PANDORA
EARRINGS: H&M
NAILPOLISH: L'OREAL PARIS

Post a Comment

CHIRIQUE. Powered by Blogger.

Latest Instagrams

© CHIRIQUE. Design by Fearne.